despre mine...

Fotografia mea
Bacau, Romania
Imi place sa descopar locuri si gusturi noi,... lucruri si oameni care sa-mi aduca bucurie si de la care sa invat ceva nou si de bine.

miercuri, 4 aprilie 2012

Curry de pui cu taitei de orez

 
   Trebuie sa va fac o marturisire, e prima data cand am gatit curry, in schimb, nu e prima data cand am mancat si asa stand lucrurile va mai spun ca am fost destul de multumita de rezultat, mai ales ca nu am urmat o reteta anume ci doar m-am informat in legatura cu ingredientele de baza si mai apoi m-am lasat ghidata de propriul gust si de ceea ce aveam la indemana.



Ingrediente:
- piept de pui 500g
- ghimbir cateva felii
- usturoi 4 catei
- ardei gras rosu 1 buc
- pasta de curry 2 linguri
- sos de soia 3-4 linguri (in functie de cat e de sarat)
- zahar brun 1 lingurita
- piper
- lapte de cocos - 250 ml
- chilli - 2 buc


Se incing cateva linguri de ulei (eu am avut de susan) in care se adauga usturoiul, chilli, ghimbirul si pasta de curry...dupa cateva secunde -vreo 20-30- se aduga pieptul de pui taiat fasii....
cand carnea e aproape gata se adauga ardeiul gras taiat felii si dupa vreo 3-4 min se adauga zaharul, sosul de soia, piperul si laptele de cocos....se amesteca si se lasa inca putin pe foc sa se combine aromele.


Eu am ales sa acompaniez curry-ul cu taitei de orez, dar merge la fel de bine si cu orez fiert...oricum ar fi e simplu si bun...si sanatos....si rapid, o gramada de plusuri!
   Pofta buna!




Nu uitati! Gatiti cu inima si bucurati-va de bucate alaturi de oameni dragi!

9 comentarii:

DiaMar-bucataria galbena spunea...

Foarte gustoasa mancarea ta.Te pup!

TeoBucatar spunea...

Arata grozav,nu ma ispiti in plin post:)

VIVIANA spunea...

Dia- mersi de vizita!

VIVIANA spunea...

Teo - imi pare rau ca te ispiteste, dar poate ca tocmai asta e ideea!

Maria Mare spunea...

Delicioasa mancarica:)!!!!!O zi buna!

Ramona Alina spunea...

Ador curry! da ce bine aratã totul...mmm...

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Arata delicios!

Cristina spunea...

Buna mancarica ai facut! Imi place curry!

Delicious Flavours spunea...

Excluzand ghimbirul :P (nu e pe gustul meu :( ), imi place f mult reteta!
Sarbatori Fericite, pupici!