despre mine...

Fotografia mea
Bacau, Romania
Imi place sa descopar locuri si gusturi noi,... lucruri si oameni care sa-mi aduca bucurie si de la care sa invat ceva nou si de bine.

miercuri, 4 aprilie 2012

Curry de pui cu taitei de orez

 
   Trebuie sa va fac o marturisire, e prima data cand am gatit curry, in schimb, nu e prima data cand am mancat si asa stand lucrurile va mai spun ca am fost destul de multumita de rezultat, mai ales ca nu am urmat o reteta anume ci doar m-am informat in legatura cu ingredientele de baza si mai apoi m-am lasat ghidata de propriul gust si de ceea ce aveam la indemana.



Ingrediente:
- piept de pui 500g
- ghimbir cateva felii
- usturoi 4 catei
- ardei gras rosu 1 buc
- pasta de curry 2 linguri
- sos de soia 3-4 linguri (in functie de cat e de sarat)
- zahar brun 1 lingurita
- piper
- lapte de cocos - 250 ml
- chilli - 2 buc


Se incing cateva linguri de ulei (eu am avut de susan) in care se adauga usturoiul, chilli, ghimbirul si pasta de curry...dupa cateva secunde -vreo 20-30- se aduga pieptul de pui taiat fasii....
cand carnea e aproape gata se adauga ardeiul gras taiat felii si dupa vreo 3-4 min se adauga zaharul, sosul de soia, piperul si laptele de cocos....se amesteca si se lasa inca putin pe foc sa se combine aromele.


Eu am ales sa acompaniez curry-ul cu taitei de orez, dar merge la fel de bine si cu orez fiert...oricum ar fi e simplu si bun...si sanatos....si rapid, o gramada de plusuri!
   Pofta buna!




Nu uitati! Gatiti cu inima si bucurati-va de bucate alaturi de oameni dragi!

9 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Foarte gustoasa mancarea ta.Te pup!

TeoBucatar spunea...

Arata grozav,nu ma ispiti in plin post:)

VIVIANA spunea...

Dia- mersi de vizita!

VIVIANA spunea...

Teo - imi pare rau ca te ispiteste, dar poate ca tocmai asta e ideea!

Maria spunea...

Delicioasa mancarica:)!!!!!O zi buna!

Ramona Alina spunea...

Ador curry! da ce bine aratã totul...mmm...

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Arata delicios!

Cristina spunea...

Buna mancarica ai facut! Imi place curry!

Anonim spunea...

Excluzand ghimbirul :P (nu e pe gustul meu :( ), imi place f mult reteta!
Sarbatori Fericite, pupici!