despre mine...

Fotografia mea
Bacau, Romania
Imi place sa descopar locuri si gusturi noi,... lucruri si oameni care sa-mi aduca bucurie si de la care sa invat ceva nou si de bine.

marți, 2 august 2011

Inghetata de piersici

   
    Nu sunt vreun mare fan al inghetatei si asta, in special, din cauza ingredientelor sintetice ce le contine....dar, daca e de piersici si pe deasupra, e si facuta in casa, atunci clar imi starneste interesul....asa ca, atunci cand e sezonul piersicilor imi rasfat familia cu acest desert home-made.
  Ingredientele sunt putine, modul de preparare e destul de simplu, iar din cantitatile pe care le-am folosit eu,
mi-au iesit 3 caserole de 1 kg.

Asadar...
- piersici din cele mai coapte si mai parfumate - 8 buc
- lapte 500 ml
- oua - 2 buc
- zahar - 6 linguri cu varf
- faina - 2 linguri
- o pastaie de vanilie
- frisca obtinuta din 500 g smantana si 100 g zahar pudra


  Puneti laptele, ouale, zaharul, faina si miezul de la pastaia de vanilie la fiert, la foc mic, amestecand mereu pana capata consistenta unei creme....apoi lasati-o la racit.




  Piesicile transformati-le in piure cu ajutorul unui blender.

  Amestecati crema cu piureul de piersici si cu frisca,



asezati compozitia in recipiente de plastic si dati la congelator cateva ore....



si inca ceva, in loc de piesici puteti folosi orice fruct (sau combinatii de fructe) doriti.
Puteti sa o serviti ca atare sau asociata cu fructe si diverse topping-uri, eu azi am avut pofta sa o asociez cu pepene galben si menta....yummy!




  Sa aveti pofta!
 Nu uitati! Gatiti cu inima si bucurati-va de bucate alaturi de oameni dragi!

Niciun comentariu: