despre mine...

Fotografia mea
Bacau, Romania
Imi place sa descopar locuri si gusturi noi,... lucruri si oameni care sa-mi aduca bucurie si de la care sa invat ceva nou si de bine.

vineri, 12 august 2011

Compot de piersici

  
   De-a lungul iernii cel mai cautat produs de  prin camara noastra este...compotul..... cel de piersici in special si pentru ca se face atat de usor, fac si eu pana ma plictisesc si nu mai am borcane.....zic usor si nu exagerez deloc, o sa vedeti...... eu ''fierb'' borcanele de compot in cuptor....singurul inconvenient ar fi ca nu poti face decat o tura pe zi si ramai si cu cuptorul blocat, dar asta e, ne adaptam......asadar,  intr-o tava incap 9 borcane de
800g, iar pentru un borcan aveti nevoie de:
   - piersici 2-3 buc (in functie de cat sunt de mari, ale mele au fost potrivite si am pus 3 buc)
   - zahar 2,5-3 linguri (in functie de cat vreti de dulce, eu am pus 3 lg)
   - apa

 
   Spalati fructele, scoteti-le samburele taindu-le in 4.



  Puneti in borcane zaharul, adaugati sferturile de fructe, umpleti cu apa si infiletati bine capacul.



Asezati borcanele in tava si dati-le la cuptor la 160 grade (cand puneti borcanele cuptorul sa fie rece), pana se ridica fructele in sus si se topeste zaharul, cand e gata inchideti cuptorul, dar nu scoateti borcanele, decat a doua zi cand sunt reci si cand puteti sa le depozitati deja la loc intunecos si racoros si sa va dati intalnire cu ele la prima ninsoare!


Sa-l  mancati sanatosi!
 Nu uitati! Gatiti cu inima si bucurati-va de bucate alaturi de oameni dragi!

Niciun comentariu: