despre mine...

Fotografia mea
Bacau, Romania
Imi place sa descopar locuri si gusturi noi,... lucruri si oameni care sa-mi aduca bucurie si de la care sa invat ceva nou si de bine.

marți, 21 iunie 2011

Cartofi cu smantana

  

     Mereu, la inceputul verii, cand vad cartofi noi pe tarabele din piata,  mi se face o pofta nebuna sa-i fac cu smantana si muuult marar.....asta, pentru ca in restul anului nu prea fac, deoarece,
cartofii ce se folosesc in reteta asta, e musai sa fie din cei noi.....iar smantana, din cea mai grasa (sa ma ierte Sfantul Colesterol) si mararul, din cel mai proaspat si mai parfumat......

       Si cum nu e indicat sa mananci cartofi pana te saturi, eu i-am insotit cu un pic de somon la gratar stropit bine cu lamaie.....sa faca digestia mai usoara.
    Ingredientele sunt putine....cartofi (nu prea mari) cam 1 kg, samantana vreo 1/2 kg, marar, sare si piper.... iar prepararea dureaza si mai putin.....
  

  Curatati, spalati si taiati felii ( mai groase, sa nu se sfarame) cartofii....
  ...puneti-i in ulei incins timp de 4-5 min, apoi adaugati un pic de apa, sare, acoperiti-i cu un capac sa se innabuse rapid, iar cand sunt aproape gata, adaugati smantana.....


lasati sa clocoteasca inca vreo 5 min la foc domol, potriviti de sare si piper, adaugati mararul tocat si .......treceti la masa!

                                                Sa-i mancati sanatosi!
Nu uitati! Gatiti cu inima si bucurati-va de bucate alaturi de oameni dragi!

Niciun comentariu: