despre mine...

Fotografia mea
Bacau, Romania
Imi place sa descopar locuri si gusturi noi,... lucruri si oameni care sa-mi aduca bucurie si de la care sa invat ceva nou si de bine.

marți, 18 ianuarie 2011

Tagliatelle cu hribi

   Eu nu am intalnit vreo persoana careia sa nu-i placa pastele.....pana si cei mai exigenti gurmanzi saliveaza cu gandul la o farfurie de paste bine pregatite; sunt prezente in meniurile restaurantelor din orice colt al lumii, sunt la indemana oricui, sunt usor de preparat iar daca se folosesc si ingrediente sofisticate se pot obtine adevarate capodopere gastronomice si pot fi incadrate la un fel de mancare sanatos, mai ales daca facem pastele in casa......despre gust, ce sa va spun, nu veti sti ce pierdeti pana
nu veti incerca....indraznesc sa spun chiar ca cele facute in casa sunt mai gustoase si decat cele ce se gasesc proaspete in market-uri......doar ca astazi m-am hotarat sa fac paste cu juma'de ora inainte de masa si cum nu mai aveam timp sa fac si aluat am apelat la camara....unde totdeauna am pentru situatii de urgenta....Taglitelle....mie mi se par reginele pastelor, iar combinatia lor cu hribi, mi se pare foarte inspirata.

   Ingrediente:

   - paste - un pachet - eu va recomand Tagliatelle
   - hribi cam 600-700g (la vremea asta fierti si congelati)
   - usturoi - o capatana
   - patrunjel verde
   - smantana
   - parmezan (acum mi-am dat seama ca am uitat sa-l asez la poza)
   - ulei de masline



Incepeti prin a pune la fiert apa cu sare si un pic de ulei, iar cand clocoteste puneti pastele, fierbeti-le conform indicatiilor de pe ambalaj si la final le scurgeti......in acest timp pregatiti sosul cu hribi:
Puneti ulei intr-o tigaie, iar cand s-a incins adaugati usturoiul tocat avand grija sa nu se arda....


In acest timp, taiati hribii fasii....nu foarte mici ca sa le simtiti mai bine gustul...



....si adaugatii in tigaie, puneti sare si piper dupa pofta si gust

lasati hribii la calit cam 5 minute, dupa care adaugati si smantana


....dupa alte 5 minute adaugati pastele scurse, patrunjelul tocat, parmezan ras si amestecati


Asezati pe farfurie o portie sanatoasa, acompaniati cu un pahar de vin si nu are cum sa nu aveti pofta!



Nu uitati! Gatiti cu inima si bucurativa de bucate alaturi de oameni dragi!

Un comentariu:

Anonim spunea...

cred ca sunt super-gustoase!