despre mine...

Fotografia mea
Bacau, Romania
Imi place sa descopar locuri si gusturi noi,... lucruri si oameni care sa-mi aduca bucurie si de la care sa invat ceva nou si de bine.

duminică, 9 ianuarie 2011

Salata cu ton



    Ca mai toata lumea dupa sarbatori si eu m-am pricopsit cu o senzatie de saturatie vis-a-vis de mancare ..... plus o oarece lipsa de inspiratie, cand e vorba de ce mai mancam ..... si totusi, ni se face foame la un moment dat.....ei bine, in aceste momente, eu multumesc celor ce au inventat salatele.....fie ca sunt doar cu legume, cu carne, cu peste sau cu branzeturi toate sunt, dupa parerea mea, gustoase, sanatoase si usor de preparat!
   Salata cu ton face parte din preferatele familiei mele doar ca......nu-mi iese niciodata la fel, asta pentru ca eu de fiecare data adaug sau renunt la unele ingrediente dupa ce am in frigider....nu intelegeti gresit!....la ton nu renunt niciodata! oricum asta e frumusetea la toate salatele.....poti improviza dupa gustul propriu si dupa
 ce ai prin casa si poti obtine combinatii de-a dreptul savuroase.....uneori chiar mai interesante decat originalul.

          Ingrediente:

   - ton in conserva (eu am gasit o cutie cu ton cuburi - foarte gustos)
   - salata verde (cata si de care vreti, eu aveam o punga mix)
   - rosii
   - ardei gras
   - ceapa
   - castraveti in otet
   - lamaie
   - masline
   - maioneza

  
     Intr-un castron amestecati ardeiul si castravetii taiati cubulete, ceapa tocata, zeama de lamaie, o lingura de maioneza si tonul




                      Pe un platou asezati un strat de salata taiata sau rupta mai mare


Asezati peste salata felii de rosii....



....apoi adaugati compozitia cu ton si decorati cu masline




Sa aveti pofta!

 Nu uitati! Gatiti cu inima si bucurati-va de bucate alaturi de oameni dragi!

Un comentariu:

Anonim spunea...

bravo