despre mine...

Fotografia mea
Bacau, Romania
Imi place sa descopar locuri si gusturi noi,... lucruri si oameni care sa-mi aduca bucurie si de la care sa invat ceva nou si de bine.

luni, 8 noiembrie 2010

"Mananca, roaga-te, iubeste"

   Zilele astea prin cinema-malluri a avut loc premiera filmului "Eat pray love"....eu una il astept de vreun an, cel putin....ati ghicit...cam pe atunci am citit cartea cu acelasi nume si vorba soarecilor din banc "mai buna-i cartea"...
  Pe foarte scurt sunt memoriile scriitoarei care "isi pune in bagaj toata viata si o ia cu ea la drum"... asa ca, daca sunteti fanii genului, va spun ca filmul merita vazut, mai ales ca in rolul principal e Julia Roberts secondata la un moment dat de un actor pe care eu l-am descoperit cu placere de putin timp...Javier Bardem

(aviz fetelor). Desi, daca stati bine cu timpul, faceti un efort si cautati intai cartea...savurati-o si apoi veti vedea filmul cu mai multa placere...
  Subiectul pare simplu....dar cuprinde chestiuni esentiale de viata spuse cu umor si intr-un mod placut si asta te face sa nu lasi cartea din mana pana la final...un alt plus ar fi ca, in momentul in care se termina cartea si/sau filmul ramai cu o stare de bine, de relaxare ...cu o stare in care vrei sa-i spui omului de langa tine ca-l iubesti (si recunoasteti cateodata mai uitati)...si mai ales iti vine sa-ti faci bagajul si sa pleci....oriunde e aer de vacanta!
  So, in scurte cuvinte...autoarea (Elizabeth Gilbert) se afla in jurul varstei de 30 de ani...se confrunta cu o criza de identitate...neregasinduse in mai nimic din ceea ce o inconjura in acel moment...se hotaraste sa plece...si ajunge in Italia (doar pentru ca o fascina limba Italiana) unde MANANCA si invata ce-i aia "dolce far niente" . Apoi pleaca in India pentru meditatie, pentru RUGACIUNE, pentru a se regasi pe sine insasi si poate chiar pe Dumnezeu, iar in final poposeste in locul, nu degeaba numit "dimineata pamantului",...si anume Bali, unde isi gaseste IUBIREA. Daca va spun ca filmarile au fost facute chiar in fiecare din cele trei locatii si ca toate sunt exemple de cultura si traditii, nu cred ca mai aveti nevoie de alte motive si descrieri...asadar daca se anunta un week-end mai mohorat, sau cautati un imbold pentru o mica vacanta.... va pasioneaza una din aceste culturi sau daca, pur si simplu v-am trezit interesul....cautati cartea sau filmul in ce ordine vreti si SAVURATI-LE ALATURI DE CINEVA DRAG!!!

Niciun comentariu: