despre mine...

Fotografia mea
Bacau, Romania
Imi place sa descopar locuri si gusturi noi,... lucruri si oameni care sa-mi aduca bucurie si de la care sa invat ceva nou si de bine.

joi, 30 decembrie 2010

Stelute cu nuci si migdale

   Intotdeauna mi-a placut sa am in casa biscuiti sau piscoturi....bineinteles facute de mine.....sa le servesc la o cafea sau un ceai, are ceva boieresc chestia asta, care-mi place la nebunie  doar ca suntem niste pofticiosi si cum tin la sanatatea familiei mele fac asa ceva doar cu ocazii speciale si sarbatorile de iarna sunt cele mai potrivite si pentru asa ceva.....plus ca Mosu' trebuie si el servit cu ceva bun iar fetitei mele ii place ca dupa o repriza de
 joaca in zapada sa o astept cu ceva care sa acompanieze un pahar de lapte cald......ce mai.....aceste stelute sunt delicioase si merg in orice moment, plus ca daca asezati un platou cu ele pe masa de Craciun nu va faceti de ras.......si pe deasupra mai sunt si simplu de facut.

   Ingrdiente:

   - 250g faina
   - 40g cacao
   - 50g nuci macinate
   - 50g migdale mainate
   - 150g zahar brun
   - 1 ou
   - 200g unt moale
   - 2 linguri de cafea rece
   - esenta de rom si vanilie


   Intr-un castron se amesteca faina cu cacao, vanilie, nuci, migdale si zahar.
   Se face o gropita si se aseaza untul taiat cubulete, oul si cafeaua si se framanta un aluatul.


  
   Nu va faceti griji daca aluatul e prea moale, intrucat e nevoie sa-l impachetati in folie alimentara si sa-l dati 60 de minute la frigider, timp in care se mai intareste.


Pe o planseta intindeti o foaie, nu foarte subtire, ajutandu-va cu faina si folosind o forma speciala decupati stelute


         eu am impodobit stelutele cu cate o perluta comestibila pentru a le da un aer de sarbatoare;
 Asezati-le intr-o tava in care ati pus hartie de copt si dati-le la cuptorul incins la 180 grade cam 10 min


Optinal le puteti imbraca cu un strat de zahar pudra!




                       Nu uitati! Gatiti cu inima si bucurativa de bucate alaturi de oameni dragi!

Niciun comentariu: