despre mine...

Fotografia mea
Bacau, Romania
Imi place sa descopar locuri si gusturi noi,... lucruri si oameni care sa-mi aduca bucurie si de la care sa invat ceva nou si de bine.

joi, 13 ianuarie 2011

Saramura de crap

   In familia mea exista obiceiul ca dupa perioade "aglomerate" din punct de vedere culinar sa facem o saptamana de peste fie la gratar, rasol sau la cuptor, numai prajit sa nu fie......si cum nunai ce am scapat de sarbatorile "porcoase" am inceput saptamana de revigorare a organismului.....iar azi i-a venit randul crapului si cum crapul la gratar mi se parea cam anost ne-am gandit sa-l avasam la gradul de
 saramura....ceva legume erau prin frigider asa ca ......la treaba!

    Ingrediente:

   - peste - azi am avut crap(1,5kg) dar la fel de bun e si platica(daca e mare) si chiar si macroul, peste gras sa fie
  


                Pestele se curata, se spala, se portioneaza si se lasa cu sare si piper la rece cateva ore
Mai avem nevoie si de legume: - rosii 3-4 buc
                                               - ardei 2 buc
                                               - usturoi 1/2 capatana
                                               - ardei iuti
                                               - cimbru si patrunjel


     Ardeiul gras, usturoiul si ardeiul iute se taie cubulete si se pun la fiert cu sare (pentru ca legumele nu sunt foarte gustoase in aceasta perioada a anului eu am adaugat si un pumn de rosii cherry din congelator-din productie proprie) cam 15 min;


.....intre timp rosiile mari se coc pe gratar, se curata se toaca si se adaura spre final in fiertura;



...gustati zeama, adaugati piper si e momentul sa puneti pestele pe gratar



Cand e pestele gata asezati-l in zeama cu legume, adaugati cimbru si patrunjel tocat, acoperiti oala si lasat 15 min sa se patrunda aromele.....timp numai bun de facut mamaliga.....ca saramura fara mamaliga nu s-a auzit!
                                                           

                                                                   Sa aveti pofta!

Nu uitati! Gatiti cu inima si bucurati-va de bucate alaturi de oameni dragi!

Un comentariu:

felis spunea...

Arata delicios...