despre mine...

Fotografia mea
Bacau, Romania
Imi place sa descopar locuri si gusturi noi,... lucruri si oameni care sa-mi aduca bucurie si de la care sa invat ceva nou si de bine.

marți, 6 decembrie 2011

File de salau pane

 
   Unul din felurile in care imi place sa pregatesc pestele, asta atunci cand pun mana pe niste fileuri, este pane...oarecum banal, ar zice unii....dar mie si familiei mele, chiar ni se face dor, cateodata!...in fine, metoda e simpla si arhicunoscuta, ce fac eu mai altfel (desi nu cred ca sunt singura) e sa trec pestele printr-un amestec de pesmet si fulgi de porumb, asta pentru a fi mai crocant.



Ingrediente:

file de salau (dar merge orice fel de peste slab)
oua
faina
pesmet
fulgi de porumb
sare, piper
lamaie
cateva legume pentru garnitura

Pestele se spala si se lasa la scurs, dupa care se asezoneaza cu sare si piper.


Se sfarama usor fulgii de porumb si se amesteca cu pesmet, iar ouale se bat ca pentru omleta.


Se trece pestele prin  faina, apoi prin ou si la urma prin amestecul cu pesmet si fulgi, apoi se prajeste in ulei incins pana se formeaza o crusta aurie....eu am preferat alaturi cateva legume fierte la aburi si totul bine stropit cu lamaie....simplu ca buna ziua!.....si bun!


                                                                    Sa aveti pofta!


Nu uitati! Gatiti cu inima si bucurati-va de bucate alaturi de oameni dragi!

8 comentarii:

TeoBucatar spunea...

pestele e un deliciu pentru mine,iar salaul imi place in mod deosebit!pupici!

Ramona Alina spunea...

Asa îmi place si mie, un deliciu!

VIVIANA spunea...

Ma bucur, fetelor, ca nu sunt singura careia ii place!

Dorina spunea...

Ador pestele . Salau inca nu am mancat , dar cu siguranta mi-ar placea .

Oana spunea...

Arata delicios! Ador pestele gatit mai crocantel. Vai ce pofta mi s-a facut!!!

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Arata delicios! As manca zilnic peste!

Haplea spunea...

Frumos si delicios.

VIVIANA spunea...

multumesc tuturor pentru aprecieri!