despre mine...

Fotografia mea
Bacau, Romania
Imi place sa descopar locuri si gusturi noi,... lucruri si oameni care sa-mi aduca bucurie si de la care sa invat ceva nou si de bine.

sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Vita la grill cu sos gorgonzola


Azi nu prea aveam chef sa petrec mult timp in bucatarie si totusi gustul imi cerea ceva deosebit si usor in acelasi timp...asa ca m-am gandit ca un gratarel cu oarece legume corespunde tuturor cerintelor, iar pentru un plus de rafinament am ales sa-l insotesc cu un sos gorgonzola....Simplu si de efect, gustos si sanatos (asta daca nu scaldati carnea in prea mult sos...ceea ce...fie vorba intre noi....e cam greu la cat e de bun!)



Va trebuie cateva felii de carne de vita pentru gratar - muschi sau antricot, cateva legume pentru garnitura, iar pentru sos aveti nevoie de:
unt 50g
branza gorgonzola 200g
smantana 200g
faina - 1 lingurita
sare si piper (de preferat alb)


Puneti carnea pe grill si asezonati-o cu sare si piper


pentru sos e nevoie sa puneti untul al topit, sa adaugati branza taiata cubulete, sa amestecati bine, iar cand s-au omogenizat sa adaugati smantana amestecata cu faina, lasati sa dea un clocot, timp in care amestecati energic, potriviti de sare si piper si gata!


sper ca sa va placa si voua la fel de mult cum ne place si noua!....despre garnitura nu va spun nimic, pentru ca sunt potrivite orice fel de legume fierte poftiti.


Sa aveti pofta!
Nu uitati! Gatiti cu inima si bucurati-va de bucate alaturi de oameni dragi!

7 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

O papica tare buna.Te pup!

VIVIANA spunea...

Bogdan-deja esti in blogroll! Mersi de vizita si de aprecieri!

VIVIANA spunea...

Dia- ai dreptate...simpla si buna! o seara buna!

TeoBucatar spunea...

Imi plac legumele cu vita in orice forma si mai ales cu sosuri!

VIVIANA spunea...

Teo - pai, se pun in valoare unele pe altele!

coco spunea...

cum arataaaa !!!!! miam miam !!!

Dorina spunea...

Combinatie perfecta !