despre mine...

Fotografia mea
Bacau, Romania
Imi place sa descopar locuri si gusturi noi,... lucruri si oameni care sa-mi aduca bucurie si de la care sa invat ceva nou si de bine.

sâmbătă, 3 septembrie 2011

Paste bolognese



  Cand gradina ti-e plina de rosii, busuioc si oregano, nu e logic sa te visezi pe malurile insorite si parfumate ale Mediteranei?...nu prea e....logic e sa faci o mare oala cu paste bolognese si sa-i chemi la masa pe cei dragi si pofticiosi!
 Asa am facut si eu....
Am cules rosii, ceapa, usturoi, busuioc, oregano si patrunjel, am
cumparat niste carne de vita, am tocat-o, paste aveam prin casa...... si m-am apucat de treaba...


   Asadar.... se toaca o ceapa, cativa catei de usturoi si se arunca in cateva linguri de ulei e masline incins,



dupa cateva minute se adauga carnea tocata, sare si piper. In momentul in care carnea pierde tot lichidul, se adauga vreo doi pumni de rosii cherry (daca nu aveti, merg si rosii obisnuite taiate cubulete) si un pahar de suc de rosii


Dupa ce da cateva clocote, se adauga oregano, patrunjel si busuioc tocat (ideal e ca ierburile sa fie proaspete, insa daca nu aveti la indemana, merg si uscate), se potriveste de sare si piper si se ia de pe foc, se acopera cu un capac si se lasa deoparte sa se combine aromele cat timp fierbeti pastele.


  Se pune in farfurie o portie de paste, un polonic de sos, iar pentru a completa gustul  se acopera cu o ploaie de parmezan ras....si se servesc insotite de un pahar de vin, pentru voie buna!

          Sa le mancati cu placere!
Nu uitati! Gatiti cu inima si bucurati-va de bucate alaturi de oameni dragi!

2 comentarii:

In bucatarie la Sidy spunea...

Arata minunat si sunt sigura ca ai facut ceva DE-LI-CIOS !!!
Si daca mai spui ca ai rosii, busuioc si...OREGANO la tine in gradina...apai nu pot zice decat: Jos clopu' !!!
Chiar ai oregano in gradina ?
Te tzuc !

VIVIANA spunea...

Sidy-chiar am...am luat prin primavara o planta in ghiveci de la un magazin de profil si am plantat-o in gradina....ms de vizita! te pup si eu!